fredag 26 mars 2010

stilla ro

Det är så tyst och lugnt här - får inte ens rivsår längre!!
Undrar varför det var så mycket som hände i höstas och julas? Läste väldigt mycket om detta ämne då samt kollade på en hel del tvprogram i detta ämne. Nu läser jag i stort sett ingenting och det är sällan jag ser något på tv heller. Jag tänker knappt på det.
Allt det som hände då känns overkligt och långt borta. NÄSTAN så man saknar det - men bara nästan. Är det för att jag mår bättre som det har lugnat sig? Jag tror nämligen att det hela hänger ihop - hur man mår och hur känslig/öppen man är för stunden.




***********************************************************************
Ser fram emot våren nu och längtar till mina Mälarnära klippor. Igår och idag har dock varit jobbiga - för nu har pollensäsongen börjat - attttjjjjjjjjjjjooooooooooooooooo!!!
MIN EGEN BILD STANNAR HÄR!!

1 kommentar:

  1. japp! jag tror det är så, att ju sämre man mår ju "mer" aktivitet....här är alltid värre när jag är "rörig" i huvudet...

    kramen!

    SvaraRadera