söndag 14 mars 2010

Varför är det aktivitet i badrummet??

Igår hade någon gjort det igen. Ritat i min badrumsspegel! Varför är det aktivitet där inne för? Där om någonstans vill man ju vara ifred.
Någon hade ritat som en liten smileygubbe.

Ritade upp den lite lätt i dataprogrammet paint. Ungefär så här såg gubben i spegeln ut:


Häromdagen hade min kudde flyttats från sin vanliga plats till fotändan - på golvet!
Jag vet att jag INTE lagt den där själv och ingen har varit där mer än jag den dagen.


Så det smyger in sig lite saker - dock är det otroligt mycket lugnare nu än tidigare. Är inte ett dugg rädd, känns helt ok att det är som det är.

Nu ska jag ut och lapa sol!!

Som vanligt min egen bild...

1 kommentar:

  1. spännande! kul med smileygubbe i all fall! hellre det än nåt otäckt:)

    du får meditera lite hemma o ta reda på om det vill dej något! kvällskram på sej!

    SvaraRadera