lördag 20 februari 2010

Inget nytt.

Här är det hur stilla som helst. Nu känns det hela otroligt avlägset.
Undrar varför det var så mycket under en period. Jag har slutat lägga så mycket energi på det som har hänt, tänkt på en massa andra saker. Kanske har jag stängt ned min mottaglighet lite grann för att jag inte ger det lika mycket uppmärksamhet längre. Tidigare läste jag böcker, kollade sidor på nätet och såg lite olika program om det som tar upp ämnet "paranormala fenomen".

Tycker det är märkligt hur det går i vågor.
Hur mycket påverkar vi själva det som händer omkring oss egentligen när det gäller den här biten?
Ligger lite lågt här när det är så lugnt.
Ha en go söndag - så gott det går i busvädret som är ute.
Riktig vargavinter!!

Nu längtar jag till: SOMMAREN IGEN!!

MIN BILD OCH DEN STANNAR HÄR!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hallå där! :-) Hur har du det? Saknar ditt bloggande!
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva. Det händer inte ett jota här så det är inte mkt att skriva om ;) Kanske jag fick iväg dem tidigare när jag bad dem gå mot ljuset. Fick hjälp av en som kan det där. Hur som helst så är det tyst som i graven ;) Kram Laika

    SvaraRadera