måndag 14 december 2009

Främmande ansikte..



I somras var jag och min pappa och såg på Power Meeting i Västerås. 9000 jänkarbilar kunde avnjutas.. När jag hade tagit en liten videofilm med min mobiltelefon, så ser jag ett ansikte till höger i bild. Det är INTE min pappa!! Det fanns ingen på sidan av. Killen ni ser på bilen framför är ju livs levande, men titta till höger på bilden så ser ni ett ansikte. Jag svär på att bilden inte är manipulerad. Jag vet inte ens hur man gör sånt. Jag har tagit bild på min mobil med min digitala systemkamera, det är det enda jag har gjort. Vete katten var ansiktet kom ifrån. Jag tycker det ser ut som ansiktet är inne i bilen. Är ju inte på utsidan av fönstret. Förstår inte hur det kom dit. Har det reflekterats nånstans ifrån? Har tänkt igenom olika sätt på hur det skulle ha hamnat där men jag får ingen rimlig förklaring till det hela.

Vad har ni för åsikt om bilden?

8 kommentarer:

  1. hej! vad kul att hitta en blogg om det paranormala! är du medial eller bara gillar det okända?
    hittade hit via evas spökblogg, och länkar dej på min om det är ok?! denna vill jag följa. vad gäller ansiktet har jag inga förslag tyvärr. ska titta lite mer!
    kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Hej Gladmymlan!
    Medial vet jag inte om jag, men de säger jag är öppen och sensetiv. Har anlag för det. Är intresserad av det okända och det känns som det är meningen att jag ska lära mig mera om det hela. Vem vet vad det hela kan leda till?
    Du får gärna länka min blogg :) Ha en fin tisdag!Kram Laika

    SvaraRadera
  3. Hej igen, jasså du får också konstiga märken på kroppen. Berätta gärna mer.

    SvaraRadera
  4. Såg att mitt svar om bilden ovan inte kom med. Så jag testar igen.
    Det är svårt att se vad bilden visar, eftersom den är liten och oskarp. Men jag tycker det ser ut som armen/armbågen på en kille i t-shirt och jeans som passerar på vägen till höger om bilen ni sitter i.

    PS: Kul att du hittade mig förresten! Men HUR hittade du min blogg?

    SvaraRadera
  5. Hej Eva! Googlade på spöken o där var din blogg med i resultet. P.s Klicka på bilden så blir den större.. Det är inte nån armbåge.. ;)
    Mvh Laika

    SvaraRadera
  6. Ah, nu såg jag (när jag klickade på bilden). Ser ut som en kille i mitten av bilden, alltså framför bilen. I en bil som åker framför, eller? Skumt.

    PS: Svara gärna på min blogg nästa gång. Det är sällan jag går tillbaka till ett inlägg som jag kommenterat tidigare, så då missar jag kanske det du skriver.

    SvaraRadera
  7. Var det EL som sa att det är knutet till oss själva om det förföljer mig? Ja, jag har ju misstänkt det själv. Eftersom det förföljt mig till flera platser, men samtidigt så är ju dottern också drabbad. Så jag tror ändå att det är kopplat till vårt gamla hem, där allt elände började.
    Vet inte om du läst hela min blogg, men jag har faktiskt haft flera medium hemma hos mig och ingen har kunnat hjälpa mig - för de har inte heller förstått vad det handlar om. Men kan du tipsa om några bra medium så gör gärna det. Lämna din mailadress på min blogg så kan vi hålla kontakt den vägen. Jag kan dessvärre inte lägga in min (dold) här i bloggen.

    SvaraRadera
  8. jag ser det klart och tydligt men vet inte riktigt vad jag ska skriva om det.

    SvaraRadera