lördag 19 december 2009

Inte ensam i duschen!



Nu är det andra gången det händer.. Jag satt i duschen när jag plötsligt fick en riktigt otäck känsla. Nästan panik - en skräck som inte går att beskriva. Panikångest har jag lite nu och då men det här var nått annat. När jag schamponerade håret så fick jag en känsla av att jag inte var ensam, kastade flera blickar bakåt mot dörren.
Men självklart så såg jag ingenting. Men skräcken fanns kvar. Duschade fort som tusan. Det var nästan som tårarna kom. När jag såg spegeln fick jag riktig panik för nu var det där IGEN!! Det A:et som har visat sig vid flera tillfällen nu!!!

Jag vet att det inte syns tydligt på bilden men det ÄR där och det är ett tydligt stort A i spegeln!!

Ni vet hur man blåser på spegeln så kan man rita gubbar o annat. Då blir ju sträcken och gubbarna klara medans det är suddigt omkring. Här är det tvärtom. Själva sträcken är suddiga.. Ser inte alls ut som det brukar göra när man skriver på spegeln och det är imma på..

Nu har jag tänt ljus och rökelser. Känns lite lugnare...


Det andra A:et som ni ser är skrivet med bleck i min dagbok. Det är ingen som vet att jag har dagboken. Jag bor ensam och lägger undan dagboken när det är folk hemma.
Det är inte min handstil, jag har försökt att skriva så men det går bara inte.

Nu börjar det kännas rätt jobbigt med det här...
Måste nog få hit nått medium som kan detta.

Ska sätta mig och ta det lugnt en stund.
Tända flera ljus.......!

2 kommentarer:

  1. Vill en gång för alla säga att ingen av mina bilder är manipulerade. Vet inte hur man gör!
    Detta är vad jag upplever och jag skriver bara MIN SANNING!!

    SvaraRadera
  2. Hua mig hoppas jag aldrig behöver bli utsatt för sånt här de räcker gott å väl med allt jag redan utsätts för. Kram på dig kompizzzzz

    SvaraRadera