måndag 25 januari 2010

AJ aj aj aj!! Vill inte ha fler rivmärken nu!! :(

Under dagen har jag fått flera rivsår!! Det känns som nått klöser en och det med besked!! Hela min högra underarm är full(!!) av rivmärken. Fick ett för bara nån minut sen, därför beslöt jag mig för att skriva detta inlägg. Är LESS på att få dessa rivmärken. De uppstår helt ur tomma intet! Idag när jag plockade bort lunchen på jobbet så fick jag ett par rejäla på min arm. Fanns ingenting i närheten jag kunde ha rivit mig på, höll på att torka av ett av borden (jobbar i kök..) och det sved till som bara den.. Tittade ned och såg detta




Blir fundersam över varifrån de kommer!
Nån som vet något om fenomenet med rivmärken??

Tacksam för svar!

5 kommentarer:

  1. Ursäkta att bilden blev suddig.. Mobilkamera
    ~Laika~

    SvaraRadera
  2. Jaa du, det är ju det här jag bloggat om under mer än ett års tid... På två olika bloggar. Tyvärr förstår inte folk att det är något som blir allt vanligare.
    Vad säger ditt medium om detta? Har hon gett dig några råd?
    Jag kan bara säga att mina rivmärken kommit på ungefär samma ställe. Utsidan av underarmen, insidan av handleden och på händer och fingrar.
    Min uppfattning är fortfarande att det här inte handlar om vanliga spöken. Om du känner dig stark - ta ett nytt snack med dem. Som jag nämnt tidigare så tror jag inte att någon annan kan hjälpa oss med detta utan vi måste ta itu med det själva. Gör allt för att bygga upp din egen styrka, det kommer att hjälpa dig.
    Vi håller kontakten!
    Kram,
    Eva

    PS: Blev i förra veckan kontaktad av en tjej som också får rivmärken. Hon hade hittat mig via Google. Så, vi är långt ifrån ensamma...

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam.. En morgon vaknade ja av ett
    stort fult rivmärke på mitt högra knä!
    Ja hade inga smycken som kunde orsaka detta..
    Enbart min förlovningsring som är slät..
    ja är hundra 100% säker att ja inte hade det när ja la mig!
    Ja fick t.o.m ett ärr efter de..

    ja har funderat en del vad det som kan orsakat det sen av en slump hamnade ja på en sida där en annan hade fått ett "mystiskt" rivmärke.. Man vet inte vem man kan prata eller ventilera med gällande detta utan att verka tokig..

    SvaraRadera
  4. varför skulle andarna vilja rivas när d finns andra sätt att få kontakt på?

    SvaraRadera
  5. ja det kan man undra. men självklart ifrågasätter jag ju när det dyker upp rivmärken från ingenstans.. ~laika~

    SvaraRadera