onsdag 6 januari 2010

Stilla

I flera dagar har det varit stilla här nu. Inget har hänt, ingenting alls.

Rätt skönt - peppar peppar ta i trä!
Tack Elisabeth L för dina tips och tack Carina H för det du sa. Jag har tagit till mig Era tips ni har gett mig och gjort dem till mina. Hoppas det är det som har hjälpt till och gjort så att det blivit lite lugnare här hemma.

Vad skönt det är att det finns så duktigt folk som så gärna delar med sig av sina erfarenheter och sin kunskap!

Ingenting har flyttats på eller blivit nedtryckt i toaletten... Då är det inte jag som gör dessa saker. Skönt att veta att jag inte är helt crazy... ;)
Man blir ju lite rädd när så mycket sker på en och samma gång.

Ja just ja! Jag vill även passa på att tacka Beccus för Dina tips!
Alla råd mottages tacksamt!

Bara rivmärkerna slutar att dyka upp så blir jag ännu gladare!

Ska lägga upp bilder här under dagen.
Kram till Er alla!

1 kommentar: