söndag 17 januari 2010

Fortsatt lugnt.

Känns helt ofattbart att det har varit så lugnt här hemma. Ingenting har hänt på lääänge nu. Känns faktiskt lite tomt utan det hela.

På jobbet tycker jag det har hänt saker som kan kännas lite märkliga dock. Två gånger har teckningar rivits ned från väggen när jag står och jobbar en bit ifrån. En sopborste har fallit ned i golvet med en rejäl smäll och en bok har trillat ned irån en hylla bara så där. Kan ju bara vara slumpen, saker kan ju ramla men det har ramlats med en rätt rejäl kraft så jag undrar...

Det jag undrar nu är: Kan sådana här saker följa med en från plats till plats?
Har ju hänt hemma hos mig, på jobbet, hos mina föräldrar .... Är det för att jag är mottaglig som andarna märker mig och jag känner av det på flera ställen, eller är det samma andar som flyttar runt??

Rivsåren har upphört också. Hade en litet litet i veckan man inte alls som förut.

Minnns inte om jag har skrivit om den gången jag kom hem hit till min lägenhet och min radio började spela låten: You´re the one that I want ur musikalen Grease..

Varför spelades just den låten? Radion har inte satts på flera gånger än just den gången.

Nåväl - lugnt är det och ligger lite lågt här.

Återkommer om det blir nya aktiviteter här hemma..

2 kommentarer:

  1. Det är ju gott att det är lungt. Här e det lungt med och jag hoppas att det förblir så med all evighet. Finns en sak som förbryllar mig bara, la märke till det igår. Ska försöka ta ett någorlunda foto på det så du + alla andra får se.
    Kram
    Ps. Förlåt att jag är så slö med sms.

    SvaraRadera
  2. Jag börjar misstänka att det här handlar om din mediala utveckling. Att spökena märker att du är mottaglig, därfår försöker de få din uppmärksamhet - för att få hjälp.

    SvaraRadera