lördag 2 januari 2010

Steg i trappen och nya rivsår!

Då har det varit lite aktivitet igen då. På Nyår var jag hos mina föräldrar och käkade middag o hade det trevligt. Eftersom vi hade tagit lite vin så valde jag att sova kvar där över natten. Blev inte så trevligt. Hade väldigt svårt för att somna. Har rätt svårt att sova borta. Dessutom hade jag husets 2 hundar i sängen.

Hörde hur mina föräldrar låg och snarkade på ovanvåningen. En till anledning till varför jag inte kunde sova ;)
Då hör jag knirret som blir när man sätter foten vid första trappsteget. Hör mycket tydligt hur det går någon nedför trappan! Båda hundarna låg i min säng och jag hörde ju som sagt tydligt att mina föräldrar sov djupt..

Flamma, en av hundarna morrade till men lugnade sig snabbt igen. Jag däremot, drog täcket över huvudet och lade mig på mage. Hundarna kändes lugna men jag däremot ligger och nästan hyperventilerar under täcket. Jag hade verkligen inte någon som helst lust att se något - det räckte gott och väl med att höra stegen i trappan!

Det dröjde länge innan jag vågade sträcka ut handen för att släcka lampan. Efter lång tid lyckades jag somna. Otäck känsla att höra det så konkret och tydligt!



Idag, den 2 januari har jag varit hemma. Höll på att lägga ned lite julsaker på bordet när jag känner hur det svider till på vänster handen. När jag tittade på handen var den blodig och en reva syntes. Inget vasst fanns på mina julsaker.
En liten tomte har haft en ovana att vrida sig åt olika håll. Vrider den tillbaka så som jag vill ha den men senare är den vriden åt ett annat håll igen.

H.m skulle vara intressant att veta vad den/dom vill!


God fortsättning önskar jag Er!
~Laika~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar