fredag 8 januari 2010

Studera denna bild noga!!



Klicka på bilden så blir den större och lättare att studera!

Kommer ni ihåg den här bilden? Den som jag tror är en orb.
Nu har jag förstorat upp den i ett bildprogram. Förstorat är det enda jag gjort.
Det jag ser i bilden är en kvinna som står med ryggen till, vänsterarmen lite böjd.
Ni ser hur jag ser bilden, har skrivit dit MIN tolkning. En kollega såg ett ansikte, en annan har sett en katt i bilden.. Jag tycker mig se att det är en kvinna med lite längre hår och klänning.
Ser ni det jag ser? Det är ytterst difust, inte något man ser att oj då, där syns det någon. Ta dig tid att se bilden.

Annars är det fortfarande lungt. Skönt!
Trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Tyvärr, jag kan inte se något alls - hur jag än anstränger mig. Tror inte man brukar kunna se något i orberna heller. Det är liksom bara en "boll".
    Försök att inte analysera bilden mer nu utan njut av att du har det lugnt och skönt.
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera