tisdag 12 januari 2010

Rätt...

... otroligt! Ingenting har hänt på nära en och en halv vecka. Fick visserligen ett mkt litet rivsår idag på insidan av pekfingret. Ytterst litet men svider desto mera. Imorgon börjar Det Okända, en serie jag har följt i flera år.
Ligger lite lågt här. Se om det fortsätter att vara lugnt. Nu vet jag att det inte är jag som gör en massa saker här hemma. För jag kan ju inte bara göra saker då och då som är konstiga?!
Trycka ned en toarulle i toaletten tillexempel. Eller flytta på saker hit och dit...

Allt får vara där det står och det känns bra. Bra att de tog mitt råd den där kvällen när jag tände ljus och pratade med dem/den att jag ville ha det lugnt här hemma. Att det är mitt och att jag förstått att den är här.

Jag försökte även få dem att ta mod till sig att gå mot ljuset, att de inte behövde vara här. Att det faktiskt var dit de skulle gå. Hoppas för deras/dens skull att de fick ro.


Nu ska jag försöka få ro för ikväll och gå och lägga mig tidigt. Är så trött att jag behöver det!

Må så gott!!
Laika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar