tisdag 26 januari 2010

Aj igen!

Idag när jag mediterade så bad jag om att få se den som river mig. Fick dock inget klart besked men ett nytt rivmärke på högerhanden vid knogen (pekfingret). Litet men dock där. Sved till som vanligt när dessa kommer.
Jag blir verkligen inte klok på det här. Nu har jag bestämt mig för att utveckla mig vidare inom det mediala. Undrar om det blir mera aktivitet då igen eller om de lugnar sig nu när jag visar att jag ska ta hand om min förmåga.

Just nu är jag inne i en fas i mitt liv där jag funderar väldigt mycket på vad jag vill med mitt liv. Jag har mina funderingar på, om de visar sig mera när jag är "inne på rätt spår" - eller är det tvärtom? Att de markerar när jag börjar gå åt fel håll??

Vem vet?

T h e T r u t h I s O u t T h e r e

2 kommentarer:

  1. Om jag ska gå efter egna erfarenheter så tvivlar jag på det handlar om det. Alltså att utveckla den mediala biten. Det finns många människor som blir rivna och som inte alls är inne på det spåret.
    Men jag kan ha fel. Vad säger de medium du haft kontakt med?
    Hos mig är det lugnt och skönt nu.

    SvaraRadera
  2. Eva: Skickar ett mejl till dig om det!
    Hände en grej i morse.. Usch! Mer om det i mejlet! //Laika

    SvaraRadera