fredag 22 januari 2010

Healing

Idag var jag på något som i det närmaste kan beskrivas som healing. Det var mitt andra besök där och jag måste säga att det är en helt underbar upplevelse! Jag kom dit slutkörd, förkyld, tung i kroppen och redo för sängen...

Efter Carinas behandling var jag som helt ny. Utvilad, massor med ny energi, det onda i kroppen inte fullt så ont och förkylningen ja... I skrivandes stund så känner jag knappt av den överhuvudtaget!!

Medan jag låg ned under behandlingen, så hörde jag klart och tydligt hur någon öppnade ytterdörren (den var låst), lade nånting på bordet i köket, hängde upp jackan och gick omkring i rummen där. Jag sneglade på Carina men hon satt med slutna ögon, koncentrerad på healingen, jag tänkte att det var nog någon som jobbar med Carina som kom. Men jag sneglade utåt mot köket och hallen.. Det fanns ingen där.. Bara jag och Carina fanns där. Lite senare under behandlingen frågade jag Carina om hon hade hört att det kom in någon i lägenheten. Hon hade inte hört stegen men märkt av en förändring. Det hon berättade stämde faktiskt in på min morfar!

Jag är helt övertygad om att vi inte var ensamna där inne. Det hände nånting i mig när jag hörde stegen. Det pirrade och kändes helt annorlunda än vanligt. I mina fötter pirrade det helt enormt, enligt Carina så var det någon där som hjälpte till att ta hand om mig.


Vi pratade lite allmänt om det här med övernaturliga saker som sker. Helt klart är att vi blir flera som märker av "den andra sidan" - universum öppnar upp och vi blir mera öppna vilket andarna märker. Såklart att de gör sitt för att få gensvar ifrån oss. Ta vara på din gåva du har när det gäller den här biten. Var inte rädd för den - utveckla dig själv och Dina sinnen. Carina sa till mig att det bästa man kan göra är att gå på sin egen känsla, utveckla sig själv på sitt sätt inom det här. Göra det så personligt man kan. Inte apa efter andra. Vissa saker kan man nog läsa sig till men på det stora hela får man nog försöka utveckla sin egen metod att lära sig mer om det som vi kallar för "Det Okända" eller kanske "andliga".

Man får lita på det man känner och hitta sin egen sanning i det hela.

Jag är riktigt sugen på att gå en kurs i healing och lära mig mer om det. För en sak är säker - jag tror på det för jag har ju märkt vilka resultat det ger mig!!
För mig betyder det kraft, ger energi, öppnar upp och rensar ut gammalt och nött som inte ger mig mer.


Från och med nu så kommer jag försöka lita mer på min intuition och min magkänsla.
Lita mera på vad det säger mig. Inte låsa fast mig så energiflöderna stängs utan hålla kvar tanken en stund hos mig för att sedan släppa den och låta den löpa fritt.
Sedan får jag svaret när tiden är mogen.

Det var en helt underbar avslutning på en rätt tuff vecka!
Tack Carina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar